m鎩 bardzo subiektywny przewodnik po polskich i zagranicznych s這dko軼iach
Blog > Komentarze do wpisu

Czekolada Micha趾i Bia貫

micha趾i bia貫

micha趾i bia貫

Moj pierwsz rado嗆 na wie嗆, 瞠 Wawel wypuszcza na rynek Micha趾i Bia貫 w formie tabliczki czekolady, szybko st逝mi豉 w徠pliwo嗆 dotycz帷a rozwi您ania kwestii bia貫j polewy. Jak ju pisa豉m przy okazji recenzowania MICHAΘ紟 BIAΧCH (KLIK) zast徙ienie bia貫j czekolady, bia陰 polew, by這 najwi瘯szym b喚dem przy ich produkcji. Czy przy tabliczce wi璚, nadzienie te b璠zie pokryte bia陰 polew?? Przecie to b璠zie paskudne! A mo瞠 p鎩d po rozum do g這wy i czekolada rzeczywi軼ie b璠zie czekolad? Hmm i c騜 si okaza這?

Czekolada Micha趾iBia貫  to chyba najwi瘯sza s這dyczowa pora磬a firmy Wawel. Nadzienie bia造ch Micha趾闚 jest ma si rozumie, identyczne jak TUTAJ ale i zewn皻rzna warstwa niestety ta sama :(

Polewa... Wawel sam chyba zdaje sobie spraw, 瞠 nie smakuje ona najlepiej, bo polewa pokrywa bia貫 wn皻rze bardzo, bardzo cienk warstw. Dostajemy wi璚 praktycznie samo nadzienie mu郾i皻e polew. Z tego te wzgl璠u ca豉 tabliczka, kt鏎ej producent nada dziwn, falist form, bardzo si kruszy i nie spos鏏 jej po豉ma tak, jakby si tego chcia這. C騜 si jednak dziwi tej formie blachy falistej? Gdyby Wawel zapakowa to nadzienie w tradycyjny kszta速 kostek, musia豚y u篡 normalnej, bia貫j czekolady, bo chyba nie wyobra瘸cie sobie grubej warstwy tej marnej polewy w formie kostek. A na bia陰 czekolad Wawel odwagi ju nie mia.

Zostaj przy formie cukierkowej. Tam przynajmniej mog delektowa si du膨 ilo軼i pysznego nadzienia, niekrusz帷 si form a i polewa nie straszy tak bardzo.

Producent: Wawel
Cena/waga: 2,99z./100g
Warto嗆 energetyczna: 100g - 540 kalorii
Gdzie kupi豉m? Auchan

Moja ocena: 3/10

czwartek, 13 pa寮ziernika 2011, mayme

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2011/10/13 20:32:54
Musz jutro sprawdzi ,czy w naszym leclercu jest ta czekolada:)
-
2011/10/13 21:18:59
mam te same odczucia. tak si rozczarowa豉m...wczoraj j kupi豉m i spragniona polskich s這dyczy po wakacjach na emigracji juz oczyma wyobra積i widzia豉m jak delektuje si gruba bia豉 czekolada ktora chrupie w z瑿ach i rozplywa si w ustach z nadzieniem micha趾owym....a tu taka kapa. wiecej rowniez nie kupie :/
-
Go嗆: Luiza, *.play-internet.pl
2011/10/13 21:28:54
no tak, no tak ... no masz racj. Ale ja pokroilam sobie no篡kiem na ma貫, rowne kawaleczki i mialam jakby micha趾i :)
jakbym mia豉 wybra cukierki czy czekolad-bior cukierasy. Bez duskusji!
To tak samo jak Tiki-Taki Wawla ... cukierki- super, czekolada-bardzo 鈔ednia.
Widocznie s pomys造 kt鏎a nadaj si tylko na cukierki! :)
-
Go嗆: , *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2011/10/13 21:45:31
no juz nie przesadzaj, producentowi chodzilo raczej o to, zeby cukierek mial forme czekolady- duza prostokatna tabliczka, a ta polewa nie jest wcale taka zla. co do kruszenia sie- po co mialabym ja lamac, skoro sama z wielka checia i ochota pochlaniam cala (oczywiscie nie od razu :P ) i nie mam zamiaru sie z nikim dzielic tymi pysznosciami ^^ :P
-
Go嗆: Radar, *.dynamic.chello.pl
2011/10/13 22:00:35
ja ju dawno straci貫m sympati do Wawela. Ty jak widz, ci庵le w t firm wierzysz :)
-
mayme
2011/10/13 22:16:22
Ankhastyl, ja mia豉m niewielkie trudno軼i, 瞠by j kupi, ale rzeczywi軼ie w Leclercu nowo軼i s dosy szybko.

Prawdziwa Malutka, ja r闚nie si nie skusz.

Luizo ja jednak czekolad tiki taki nawet lubi. Bo nadzienie pokrywa dobra czekolada. Nie polewa ;)
-
mayme
2011/10/13 22:17:37
Anonimowy go軼iu, nie przesadzam, moim zdaniem to pora磬a :))

Radarze, mimo wszystko mam Wawel ma wiele produkt闚, kt鏎e bardzo mi smakuj.
-
Go嗆: abc, *.dynamic.chello.pl
2011/10/13 23:50:40
To ja si wy豉mi: czekolada bardzo mi smakowa豉, bo najlepsze w bia造ch Micha趾ach jest moim zdaniem nadzienie. W czekoladzie dostajemy du穎 nadzienia i ma這 polewy-dla mnie idea. Bia豉 czekolada by豉by za s這dka i zbyt dominuj帷a. Ponadto cukierki te s jedynie "mu郾i皻e" polew. Ja jestem wi璚 jak najbardziej na tak :) zauwa篡豉m jednak og鏊nie, 瞠 mamy z Mayme baaardzo r騜ne s這dyczowe gusta ;) Pozdrawiam
-
Go嗆: Husqvarna, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/10/14 10:42:12
Ju si wypowiada豉m na temat tej "czekolady" w jakim komentarzu, ale skoro zrobi豉 recenzj to przypomnia這 mi si jak mnie ten bia造 tw鏎 wyprowadzi z r闚nowagi. Ja daj ocen 0 za form i tre嗆 r闚nie. Masz racj, 瞠 nie chcia這 im si u篡 czekolady i dlatego nie ma kostek, kt鏎e mo積aby 豉dnie po豉ma. Tylko takie niewiadomo co. NIE POLECAM.
-
Go嗆: Ola_ videl12@o2.pl, *.lodz.multinet.pl
2011/10/14 11:20:06
masakra, a ja prze篡wa豉m 瞠 nie mog znale潭 tej czekolady u mnie w sklepach... chyba jej nie kupi, a mo瞠 si kiedy skusze? nie wiem, chc spr鏏owa zwyk貫j wersji czekolady micha趾i, nie podoba mi si ta tabliczka, chcia豉bym w kostkach :(
-
amaranthrose
2011/10/14 13:33:17
A ja tak bardzo czeka豉m na t czekolad, z nadziej 瞠 pyszne nadzienie b璠zie oblane bia陰 czekolad. W takim razie zostane przy cukierkach.
-
mayme
2011/10/14 17:05:35
ABC, ale w豉郾ie w cukierkach dostajemy grub "warstw" nadzienia a tabliczka jest cienka i si kruszy na dodatek.

Husqvarno, tak pami皻am Wasze komentarze i z wi瘯szo軼i si zgadzam :)

Olu, Amaranthrose, warto samemu si przekona. A czekolad zwyk陰 micha趾ow polecam :)
-
Go嗆: Luiza, *.play-internet.pl
2011/10/14 20:49:31
ja wiem, ja wiem! Czepi si! I to tak mega si czepi ale ... po 'tresurze' 鄉iem zwr鏂i uwag, 瞠 opisywany wyr鏏 firmy Wawel nosi nazw Micha趾i Bia貫 ... podobno tak jest POPRAWNIE po polskiemu :) (przymiotnik po rzeczowniku :))

to tylko moja ma豉 uwaga ... w ko鎍u mnie 'znacie' :)
-
mayme
2011/10/15 17:34:53
Luizo, zmieniam ;) Tak si spieszy豉m pisz帷 ten wpis (chcia豉m w ko鎍u opublikowa t czekolad na blogu), 瞠 rzeczywi軼ie poprzestawia豉m w tytule wyrazy. Dzi瘯i :)
-
Go嗆: Urtica dioica, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/10/15 22:02:02
Ale to NIE JEST CZEKOLADA! Na opakowaniu ani razu nie jest u篡te te s這wo. To jest po prostu cukierek w wi瘯szej wersji, jak g這si nazwa: wyr鏏 w bia貫j polewie. Wi璚 nie wiem, sk康 tu to powszechne oburzenie. Wawel nie obieca niczego na wyrost. Moim zdaniem, ta tabliczka jest super - dosta豉m idealne odzwierciedlenie cukierk闚 Micha趾i, ale w wi瘯szej wersji. Dla mnie 10/10.
-
mayme
2011/10/15 22:55:10
Urtico, zanim raz jeszcze zapowietrzysz si z oburzenia, kliknij tutaj:

www.wawel.com.pl/pl/produkty/item/g,2043,p,2451,Czekolada_Michalki_Biale.html

Wyra幡ie napisane jest, 瞠 jest to CZEKOLADA MICHAΘI BIAΒ
:)
-
Go嗆: Ola_ videl12@o2.pl, *.adsl.inetia.pl
2011/10/16 04:47:10
wczoraj uda這 mi si trafi w sklepie na czekolad zwyk造ch micha趾闚, c騜 zawiod豉m si czekolada jest za cienka, a ja uwielbiam ten 鈔odek micha趾闚, a w czekoladzie prawie w og鏊e go nie czuj! :(
-
Go嗆: mlecznalejka, *.dynamic.chello.pl
2011/10/16 15:45:20
Niestety nie mam tej czekolady, w ostatnich dniach jej nie szuka豉m, jednak na opakowaniu (na Tw. zdj璚iu) nie ma s這wa "Czekolada", nie wiem jak wygl康a pe軟a nazwa produktu w sk豉dzie. Je郵i tam takie s這wo jest, to jest to czekolada, a je郵i nie...to wszystko jasne ;) Natomiast na str. nazwa "czekolada" si pojawia. Hmm..to ciekawe :)
Mnie osobi軼ie bardzo intryguje kszta速, gdy wcze郾iej napotka豉m si na kosteczki, paski w poprzek itp., a falistych kszta速闚 nie widzia豉m ;) Ta forma wydaje si by ciekawa :)
-
mayme
2011/10/16 17:40:41
Olu, prawd piszesz i ja jak ju pisa豉m w przypadku recenzji tamtej czekolady, wol form cukierk闚. Jednak tam mamy przynajmniej prawdziw, dobrej jako軼i gorzk czekolad :)

Mleczna Alejko, forma si nie sprawdzi豉. Cho mo瞠 Tobie b璠zie odpowiada. A co do nazwy CZEKOLADA. Nie interesuje mnie czy jest na opakowaniu (te ju si go pozby豉m i nie mog sprawdzi). Na swojej stronie internetowej WAWEL tygodnie wcze郾iej zapowiada now CZEKOLAD Micha趾i Bia貫! I to mnie interesowa這.
-
Go嗆: Urtica dioica, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/10/16 20:22:15
Owszem, na stronie jest napisane, 瞠 to czekolada. Ale nie od dzi wiadomo, 瞠 reklama rz康zi si swoimi prawami, nie wiadomo do ko鎍a kto jest odpowiedzialny za tworzenie tej strony internetowej. Dla mnie wa積e jest, 瞠 na opakowaniu nikt nie wciska mi kitu. A tam stoi jak byk: "wyr鏏 w bia貫j polewie". I ani s這wa o czekoladzie.
-
mayme
2011/10/16 22:28:04
Urtico, mnie producent zapewni, 瞠 jesieni b璠 mog豉 rozkoszowa si Czekolad Micha趾i Bia貫. Liczy豉m wi璚 na to, 瞠 rzeczywi軼ie zew. cz窷 b璠zie stanowi bia豉 czekolada. Moje rozczarowanie by這 wi璚 spore i st康 taka opinia. To co sobie Wawel p騧niej (zaznczam p騧niej czyli najpierw by造 obietnice czekolady) napisa na opakowaniu mnie nie interesuje.
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/10/19 22:06:07
mo瞠 wawel sobie najpierw pomy郵a, 瞠 czekolad tworzy forma - czyli 瞠 je郵i mas micha趾ow wyci郾ie w formie tabliczki, to to b璠zie czekolada.
ja tego ju nie kupi nigdy.
optuj za tym, 瞠by milka otworzy豉 si na polski rynek ze swoimi deserowymi pomys豉mi, znaczy z czekoladami z wi瘯sz ilo軼i kakao.
-
mayme
2011/10/20 18:11:29
Karobi, zgadzam si z obiema cz窷ciami Twojego komentarza. Milka zdecydowanie mog豉by popisa si czym wytrawniejszym :)
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/10/20 23:38:09
mayme, polecam jednak a propos mili jeszcze raz t wielk jogurtow tabliczk z crispem. jad豉m ju te t z wafelkiem i o ile ta z wafelkiem jest faktycznie za s這dka, to ta jogurtowa jest w sam raz. no i ten 鈔odek jest twardy. leciutko kwaskowy. czekolady nie za du穎. uda豉 im si ta czekolada.

jad豉m ju te czekoaldko-cukierki pod banderol magnetica. o dziwo s super! co prawda ma貫, ale nie za ma貫. polewa raz deserowa, raz mleczna. i obie mnie akurat smakuj, s z gatunku rozp造waj帷ych si, w smaku smaczne. nadzienia bardzo dobre - jedno jogurtowo-waniliowe z jakimi chrupkami (zupe軟ie jak milka), drugie nugatowe, kokosowego yy nie mia豉m w opakowaniu (xxx) - jest jeszcze kawowe, identyczne z tym w czekoladkach mieszko espresso (ty je nazywasz smakowitymi, ja nie znosz). w mojej biedrze le膨 przy innych paczkowanych czekoladkach - micha趾ach, truflach itp.
-
mayme
2011/10/21 18:02:59
Karobi, przyjrza豉m si tym cukierkom w Biedronie i okaza這 si, 瞠 bardzo dobrze je znam. To cukierki Fantazja Ba速yk, kt鏎e pami皻am jeszcze sprzed lat, kiedy chodzi豉m do liceum. Masz racj, maj smakowite nadzienia i w豉郾ie przez to denerwuje mi ich rozmiar - s za malutkie! Na razie mam zapas s這dyczy, ale na pewno kupi je przez sentyment.
www.zpcbaltyk.pl/x.php/1,19/Mieszanki.html


Kupi r闚nie t Milk jogurtow. Narobi豉 mi smaka ;)
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/10/24 05:06:08
heh, w sumie ja te nie wyrabiam ze spo篡tkowywaniem zapas闚 s這dyczowych, tak mnie wci庵n窸o kupowanie tego, czego nie znam. no bo przez lata by豉m wegank, potem zdrowa 篡wno嗆. ale dzi瘯i tobie odkry豉m, 瞠 s這dycze to w豉郾ie ca造 鈍iat, pe貫n osobliwo軼i, pu豉pek, ale i niespodzianek sprawiaj帷ych wiele rado軼i. i 瞠 warto umie si w nim porusza, bo to jest jak przybycie do nowego miasta - najpierw si cz這wiek gubi, a potem sam m鏬豚y narysowac map.
-
mayme
2011/10/24 17:26:27
Karobi, to ja pragn donie嗆, 瞠 zn闚 kupi豉m, dzi瘯i Twojemu przypomnieniu, te ciastka z kremem Chojecki oraz Milk Crispy Joghurt. Jeszcze nie napocz窸am ale na pewno wrzuc na bloga :)
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/10/26 06:10:17
o, baardzi mi mi這! te chcia豉m t jogurtow kupi, w carrefourze, ale nie by這. za to by造 w豉snie te ciastka, wyobra sobie. oczywi軼ie o wiele ta鎍ze ni w sklepiku przydro積ym. no i maj tam te chipsy wasabi. i chrupank krakowsk, kt鏎a bardzo mi posmakowa豉. yy i heh maja tam te bardzo smaczn herbatk zio這w sypan, nazywa si co tam 瞠 na cholesterol, ale po prostu jest dobra, jak ma這 kt鏎a. ma jarz瑿iny i jakie dziwne malutkie owocki, kt鏎e zjadam. bardzo dobrze jako robi cz這wiekowi. ja nie lubi ani zio這wych, ani owocowych, to zupe軟y wyj徠ek. sorry, 瞠 tak nie na temat, ale jak si kogo lubi, to trudno sobie odm闚i dzielenia si.

-
mayme
2011/10/26 19:39:13
Krobi, ja w豉郾ie wszelkie herbatki i zio這we i owocowe lubi i szykuj te kilka takich recenzji. Je郵i b璠ziesz pami皻a, to poprosz o nazw tej herbaty. Brzmi smacznie :)
Ciastka te wypatrzy豉m w Carrefourze :))
-
Go嗆: , *.play-internet.pl
2011/10/31 17:08:26
narzekacie. jedna osoba napisa豉 ze jej nie smakuja to teraz kazdy sie podlizuj. Ja wsr鏚 moich znajomych nie spotka豉m sie z ani jedna newgatywn opinia. jak dla mni sa super
-
mayme
2011/10/31 17:41:11
User, proponuj jak捷 melis, to nerwy ci puszcz ;)) Taaa, na pewno ludzie czytaj帷y bloga pisz komentarze wy陰cznie po to by mi si "podlizywa". To, 瞠 zdecydowana wi瘯szo嗆 si ze mn zgadza, oznacza jedynie, 瞠 czekolada micha趾owa bia豉 jest do bani :P Natomiast Micha趾i Bia貫 przeciwnie.
-
Go嗆: Karmelka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/11/01 09:58:15
Kupi豉m, tak lubi Micha趾i Bia貫 瞠 musia豉m sama na sobie przetestowa ten wyr鏏. No i rzeczywi軼ie, nic ciekawego, kruszy si to to jak nie wiem, o niebo lepiej kupowa cukiereczki;D Pozdrawiam serdecznie.
-
mayme
2011/11/01 18:25:51
Karmleko, pozdrawiam r闚nie :))
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/11/02 17:15:02
w豉軼iwie to by這by ciekawe, gdyby鄉y najpierw poznali bia這micha趾ow czekolad - z pewno軼i wszystkim by smakowa豉 - a potem dopiero bia貫 micha趾i. ciekawe, czy wtedy te wyst徙i豉by a taka dysproporcja w ocenie.

nie pami皻am nazwy tej herbatki, bo przesypa豉m do pojmnika. to s zielone prostok徠ne opakowania z okienkiem i w moim carrefourze nie ma jej w鈔鏚 herbat, tylko obok produkt闚 chi雟kich i w鈔鏚 innych zio這wych.
-
mayme
2011/11/03 10:32:21
Karobi, dzi瘯i, mo瞠 znajd.

I ciekawa sytuacja, o kt鏎ej piszesz. Rzeczywi軼ie, wtedy ta bia豉 czekolada pewnie bardziej by nam smakowa豉...
-
Go嗆: : , *.xdsl.centertel.pl
2011/11/16 17:15:22
A ja sie nie zgadzam.. jak dla mnie jest to najlepsza "czekolada" jak kiedykolwiek jad豉m... moze rzeczywiscie zas逝g jest nadzienie co nie zmienia faktu,瞠 potrafi zje嗆 ca陰 tabliczk w ci庵u minuty;P pozdrawiam:)
-
Go嗆: Ania Ann, *.babilon.ds.polsl.pl
2011/11/20 13:25:34
przepyszne sa bia貫 micha趾i i czekolada tez. znajomi jak i ja szalejemy za nimi.
-
Go嗆: karobi, *.adsl.inetia.pl
2011/11/30 16:20:08
no i znowu j kupi豉m! przecie badziewie! tyle 瞠 kiedy mo積a j w biedronce dosta w cenie przeci皻nej czekolady, nagle nie wydaje si ju taka z豉. wszak to po prostu bia貫 micha趾i. a plusem jest, 瞠 nie trzeba z pomadek (tak si kiedy na nie m闚i這, nie?) zdejmowac papierka.
-
mayme
2011/12/01 18:15:58
Aniu, Micha造 g鏎 ;))

Karobi, tak pomadki - ja lubi to staromodne okre郵enie :))
M闚isz, 瞠 w Biedronie w przyst瘼nej cenie? Hmm, u siebie nie widzia豉m.
Dzisiaj mnie Biedrnka oszuka豉 na 10z. Ale mnie wkurzyli.
-
Go嗆: mlecznalejka, *.sggw.waw.pl
2011/12/08 00:35:26
A tak b璠帷 w temacie czekolad to ostatnio jad豉m czekolad Micha趾i bia貫. Brak bia貫j czekolady mi w og鏊e nie przeszkadza, poniewa czekolada i tak by豉 s這dka, wi璚 dodatek bia貫j cz. by jeszcze bardziej dos這dzi ca這嗆. Smak bardzo dobry. nawet nie wiem czy nie wol je嗆 czekolady zamiast cukierk闚 ;) Wad jest na pewno to, 瞠 si kruszy, bardzo szybko i 豉two :( Kszta速 czekolady nietypowy..zastanawia豉m si jak j 豉ma - poprzez jak wszystkie czekolady czy wzd逝 maj帷 takie d逝uugie 'czekolado-cukierki' ;)
-
mayme
2011/12/08 22:26:46
Wyb鏎 mi璠zy cukierkami a czekolad, w moim przypadku, zale篡 od rozmiar闚 jednego i drugiego. Je郵i czekolada jest cienka a cukieras spory, to wybior cukierka. Je郵i czekolada poka幡a i gruba a cukierek mikry, to stawiam na to pierwsze ;)
-
Go嗆: Kasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/01/11 16:39:39
Dzi kupi豉m t czekolad, bo nie by這 cukierk闚, niestety. Ale spr鏏owa豉m i wg mnie nie ma wielkich r騜nic w smaku tej czekolady i cukierk闚. Cho wydaje mi si, 瞠 cukierki s jakby bardziej delikatne, bardziej mleczne, natomiast czekolada bardziej orzechowa. Niestety te orzeszki tak przebijaj przez wszystko, s w dodatku gorzkawe, 瞠 psuje mi smak ca這軼i. Ale Micha趾i Bia貫, czy to w formie tabliczki czy cukierk闚, to jednak niebo w g瑿ie :))
-
Go嗆: Sylwia, *.dynamic.chello.pl
2012/04/16 17:53:18
pyyyyyyyyyyyyycha
-
Go嗆: mmatusz, 31.178.124.*
2012/04/18 18:06:30
Ale g逝poty ... Wi瘯szej nie s造sza貫m ! Moim zdaniem to najlepsza czekolada wawela na rynku ... Pyszna s這dka z nutk micha趾闚 ... Najlepsza w鈔鏚 czekolad chocia najbardziej pobija LINDT. :)
-
mayme
2012/04/18 22:02:05
Rozumuj帷 jak Ty - Twoja opinia jest najg逝psz jak s造sza豉m.

Troch to niedojrza貫, prawda?
:))
-
Go嗆: mmatusz, 31.178.124.*
2012/04/28 13:04:54
Nie rozumiem ciebie ... Obrazi貫m Ci ? Co nie tka napisa貫m ? Chyba mam prawo wyra瘸 swoj opini a to 瞠 nie zgadzasz si z ni nie daje Ci prawa do obra瘸ni mnie ...
-
mayme
2012/04/28 21:17:12
Je郵i m鎩 komentarz jest dla Ciebie ora幢iwy, to znaczy, 瞠 Tw鎩 by taki sam. S dok豉dnie w tym samym stylu :))

EOT
-
Go嗆: pl, 87.204.11.*
2012/05/29 19:45:55
w tesco za 2 pln
-
Go嗆: lenox, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/05/31 15:01:38
A ja przed chwil mia豉m okazj spr鏏owa tej ,,czekolady". Jak dla mnie nie jest tak 幢e, ale faktycznie gdyby by這 to jednak w bia貫j czekoladzie to zapewne by這by o wiele lepiej. Tak sobie my郵, czy nie zrobi eksperymentu- rozpu軼i prawdziw bia陰 czekolad a potem pola ni ten ,,wyr鏏 w bia貫j polewie". Ciekawe jaki by by efekt.
Reklama na blogach - Blogvertising.pl
Reklama
Related Posts with Thumbnails Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...